تقدیر از دختران فعال کانون همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)

رحیمی گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) ازدختران فعال کانون تقدیر می شود.

فاطمه رحیمی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین سیره و منش معصومین در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است که در این راستا کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی برنامه هایی را برای این ایام تدارک دیده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین افزود: همزمان با روز میلاد مراسم جشن و شادی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار می شود و در این مراسم از دختران فعال کانون فرهنگی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه بیشتر اعضای کانون قشر جوان و نوجوان هستند، بیان کرد: فعالیت در راستای تبیین سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ترویج فرهنگی دینی و اسلامی از اولویت های برنامه های ما در کانون است و همواره این برنامه ها با حضور گسترده نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

رحیمی در ادامه اضافه کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی از جمله برنامه های جشن روز دختر کانون است که در پایان به شرکت کنندگان در مسابقه نیز به رسم یادبود هدایایی اهدا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی خمین اضافه کرد: این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دختران جوان و تبیین سیره و منش حضرت فاطمه معصومه (س) به منظور الگو گیری نسل جوان و نوجوان از این بانوی بزرگ اسلام برگزار می شود.

کد خبر 1064543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha