لزوم تلاش در راستای توسعه متناسب و متوازن بخشداری ها

امیری گفت: با تشکیل بخش در طاهرگوراب و ضیابر باید در راستای توسعه متناسب و متوازن گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسینعلی امیری» امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد) در آیین افتتاح بخشداری طاهرگوراب اظهار کرد: ایجاد واحدهای جدید تقسیمات کشوری و تاثیر آنها در توسعه مناطق همواره در دولت دوازدهم مطرح بود تا بتواند به نتیجه‌ای مطلوب بینجامد.

 

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با بیان اینکه با ارتقا یک واحد تقسیمات کشوری، اعتبارات باید به سمت توسعه منطقه هدایت شود افرود: چیزی که در دولت مطرح بود، این است که نباید تقسیمات کشوری به گونه‌ای انجام شود که اعتبارات صرف ساختمان، ماشین و نیروی انسانی و ... شود.

 

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی ارتقای سطوح سخت است و باید دقیق صورت گیرد گفت: تلاش دلخوش نماینده شهرستان در مجلس سبب شد تا بخش شدن ضیابر و طاهرگوراب به ثمر برسد.

 

امیری تصریح کرد: در دولت و کمیسیون سیاسی مجلس، با توجه به شاخص‌هایی که برای تشکیل بخش آمده است، شاهد تحقق مطالبات دیرینه طاهرگوراب و ضیابر هستیم.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه با تشکیل بخش در طاهرگوراب و ضیابر باید در راستای توسعه متناسب و متوازن گام برداشت تاکیدکرد: ایجاد بخش در صرفه‌جویی وقت، امکانات و توسعه منطقه موثر خواهد بود  که در این راستا پنج دهستان در این حوزه تصویب شده است.

کد خبر 1064596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha