لزوم بهره گیری از جشن های دهه کرامت برای ایجاد شور انتخاباتی

آیت الله خاتمی به تقارن دهه کرامت و ایام انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: از جشن های دهه کرامت برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در جلسه ستاد کرامت استان زنجان اظهار کرد: برنامه هایی که توسط پایگاه های بسیج اجرا می شود با برنامه کانون های رضوی مکمل یکدیگر باشند.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه وجود مبارک فرزندان موسی بن جعفر برای کشور ما نعمت بزرگی است، گفت: معنویت ایران از نسل آن حضرت در ایران است.

 

وی افزود: به برکت وجود اهل بیت(ع) بسیاری از بلایا در کشور ما دفع می شود و رحمت و برکات الهی برای کشور نازل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: تهیه کتاب با موضوع سبک زندگی رضوی توسط متولیان لازم است.

 

وی به رای اولی ها و بلوغ سیاسی در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: می توان برای رای اولی های هر منطقه برنامه ریزی کرد.

 

امام جمعه زنجان به فضای مجازی و شائبه هایی که در این فضا برای انتخابات مطرح می شود اشاره کرد و گفت: بایستی از فضای مجازی برای تشویق مردم جهت حضور در انتخابات استفاده کرد.

 

وی با اشاره به تقارن دهه کرامت و انتخابات اساره کرد و گفت: لازم است تا گله گذاری را به بعد از انتخابات موکول کنیم و علاوه بر اینکه خود رای می دهیم مردم را نیز تشویق به رای دادن کنیم.

 

به گفته خاتمی، بایستی از طرح چهره به چهره اطرافیان خود را به رای دادن تشویق کنیم؛ همچنین جشن های کرامت فرصت خوبی برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه است.

 

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه در 13 رجب 40 موکب فرهنگی در خیابان های سطح شهر دایر شد، گفت : این برنامه شور و نشاط خاصی در شهر ایجاد کرد و امیدواریم  در دهه کرامت نیز این موکب های فرهنگی دایر شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در سخنانی با بیان اینکه برنامه های متعددی برای دهه کرامت در رسانه استانی برنامه ریزی شده است به تقارن این ایام با انتخابات اشاره کرد و گفت: از این فرصت برای پویایی و نشاط و حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

 

محسن لطیفی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری رای به نظام است و نیاز به حضور گسترده داریم، افزود: از برنامه هایی که موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود استقبال می کنیم.

 

 

کد خبر 1064614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha