کاندیداها اخلاق مداری را اولویت خود قرار دهند

صابر گفت: نامزدها از ایجاد تنش و درگیری با سایر نامزدها پرهیز کرده و اخلاق مداری را در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(چهارشنبه، ۱۹ خرداد) در جلسه توجیهی انتخابات که با حضور کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر آستارا و لوندویل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده انقلاب و نظام است.


فرماندار بندر آستارا بر پرشور کردن تنور انتخابات توسط کاندیداها تاکید کرد و افزود: کاندیداهای شورای اسلامی موارد قانونی را در زمان قانونی تبلیغات رعایت و از فضای مجازی در چارچوب قانون استفاده کنند.


وی در ادامه بر همکاری و همراهی کاندیداها با ستاد برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: همه تلاش ما این است انتخاباتی سالم برگزار و از آرای مردم صیانت می کنیم.


صابر با اشاره به اینکه فعالیت نامزدها در فضای مجازی و حقیقی رصد می شود، اظهارکرد: کاندیداها از بیان شعارهای غیرقابل تحقق و نقد غیرمنصفانه پرهیز کنند.


عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه کاندیداهای شورای اسلامی اظهارات خود را در چارچوب قانون بیان کنند، افزود: پوستر و بنرهایی که قرار است در سطح شهر چسبانده و نصب شود در چارچوب قانون باشد.


وی افزود: نامزدها از ایجاد تنش و درگیری با سایر نامزدها پرهیز کرده و اخلاق مداری را در اولویت خود قرار دهند.


صابر خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همانند انتخابات های گذشته در ۲۸ خرداد با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای حماسه ای به یادماندنی در تاریخ پرافتخار کشور خلق می کنند و در این روز تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود.

کد خبر 1064646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha