«گره گشایی از محرومان جامعه» شعار اصلی دهه کرامت امسال است

مظاهری بابیان اینکه «گره گشایی از محرومان جامعه» شعار اصلی دهه کرامت امسال است گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا به ۲ صورت مجازی و جمعی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آغاز برنامه‌های هفته کرامت با پخش مولودی ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از مساجد سطح استان با شعار «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری با خدمت رسانی به نیازمندان، جمع آوری و توزیع کمک ها و نذورات مردمی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب «همدلی به رسم اهل بیت» ویژه برنامه های دهه کرامت را برگزار می کنند.

 

دبیر اجرایی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال وبختیاری ادامه داد: آذین بندی مساجد و محلات از سوی کانون های فرهنگی هنری، توجه ویژه به عملیاتی‏ شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه‏ کرامت با توجه به ظرفیت‏های بالقوه و بالفعل مساجد و محلات، برگزاری محافل و شب شعر به صورت مجازی با حضور شاعران برجسته و پیشکسوت استان و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و افتتاح کتابخانه و کانون با نام  و القاب امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ازجمله فعالیت های کانون ها در دهه کرامت است.

 

وی افزود: حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری جشنواره «آن گنبد طلایی» در قالب مسابقه شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برنامه های حضور سفیران کریمه از آستان مقدس حضرت معصومه (س) و اجرای ویژه برنامه هایی در حوزه بانوان از دیگر برنامه های دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، بالاخص شهدای مدافع سلامت و ایثارگران انقلاب اسلامی و تجلیل از مدافعان سلامت در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

 

مظاهری افزود: کتاب های مرتبط با زندگی نامه امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) شاه چراغ در قالب طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» به عموم مردم در دهه کرامت معرفی می شود.

 

کد خبر 1064674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha