برگزاری کلاس آموزش رایگان چرم دوزی پیشرفته در صومعه‌سرا

مهرگان گفت: بزودی کلاس آموزش رایگان چرم دوزی پیشرفته را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

«علیرضا مهرگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک هفته صنایع‌دستی اظهار کرد: زحمت‌های شبانه روزی و بخشی از زندگی هنرمندان سبب خلق یک صنایع دستی می‌شود.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: هنرمندان شهرستان در رشته‌هایی چون معرق، سفال، البسه محلی، بافتنی‌های سنتی و چرم و حصیربافی فعالیت چشمگیری دارند.

 

وی گفت: در ایام کرونا توانستیم تسهیلات کرونا را به این هنرمندان پرداخت کنیم و بزودی کلاس آموزش رایگان چرم دوزی پیشرفته را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

 

مهرگان تصریح کرد: بازدید از کارگاه‌های صنایع دستی شهرستان و تقدیر از هنرمندان شاخص و پیشکسوت این عرصه از جمله برنامه‌های اداره میراث فرهنگی شهرستان در هفته میراث فرهنگی است.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا با بیان اینکه در این هفته یک واحد بوم گردی در روستای صوفیانده توسط مسئولان شهرستانی افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: درپایان ‌با توجه به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از همه هنرمندان صنایع دستی و فعالین حوزه گردشگری درخواست دارم مشارکت حداکثری در این عرصه داشته باشند.

کد خبر 1064678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha