خیابان هنر در مشهد افتتاح شد

خیابان هنر مشهد که به مناسبت دهه کرامت برپا شده با حضور یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، خیابان هنر مشهد که به مناسبت دهه کرامت برپا شده با حضور یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، سید مجتبی منتظری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، و جمعی از مسوولین شهری در محل میدان جانباز افتتاح شد.

 

«یوسف امینی» در مراسم افتتاحیه این خیابان گفت: تمام فعالیت‌هایی که در خیابان هنر انجام می‌شود متعلق به جامعه هنری است. یوسف امینی افزود: امروز شاهد اولین خیابان هنر، از مجموعه هفت‌گانه خیابان‌های هنر در مشهد هستیم که جا دارد از هنرمندانی که صاحب این مجموعه هستند، خدمت گذارانی که در این اداره کل، معاونت هنری و سینمایی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد دست به دست هم داده اند و با همکاری، هم‌افزایی و همدلی این اتفاق جدید را رقم زدند تقدیر و تشکر کنم.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که خیابان هنر عرصه وسیعی در جغرافیای مشهد دارد ادامه داد: با توجه به این که در آغاز دو رویداد مهم قرار داریم، دهه کرامت که از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و تا میلاد حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد و در آستانه خلق حماسه ملی و سیاسی دیگری در ۲۸ خرداد پیش رو قرار داریم، خیابان هنر تحفه، هدیه و ادای دینی است از طرف هنرمندان خراسان به ساحت ملکوتی حضرت رضا(ع) و معبری برای خلق حماسه باشکوه ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد است.

 

امینی گفت: ما امید و آرزوی روزهای سرشار از نشاط، شادابی و امید به آینده برای مردم ایران داریم، انشالله با اجرای این طرح در جای جای مشهد مقدس مردم بتوانند دسترسی آسان به تولیدات فرهنگی و هنری داشته باشند.

 

گفتنی است خیابان هنر در میدان جانباز و بوستان ملت افتتاح شدند و همچنین خیابان‌های دیگر هنری در بوستان ارم در منطقه ۴، بوستان اردیبهشت در منطقه ۶، کوه‌پارک در منطقه ۹، چهارراه مخابرات در منطقه ۱۰ آغاز به کار خواهند کر

کد خبر 1064698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha