دشمن در محاسبات خود علیه ایران ایمان و اعتقاد مردم به نظام و میهن را پیش‌بینی نکرده بود

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه پیوست تحریم های همه جانبه و حداکثری دشمنان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود گفت: آنچه که دشمن در محاسبات خود پیش بینی نکرده بود ایمان و اعتقاد مردم به نظام و عشق به شهدا، میهن و صبر و ایستادگی ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (پنجشنبه ۲۰ خرداد) در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان امیدیه اظهار کرد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر مشارکت مردم دارند و چنین نگاه عمیقی تبدیل به سیره و روشی برای مردم و کشور ما شده است.

 

استاندار خوزستان افزود: در شرایط سخت و بحرانی هرگز انتخابات و صندوق رای را تعطیل نکردیم و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب و پیش از تثبیت شرایط رفراندوم و انتخابات داشتیم و در هشت سال دفاع مقدس بر خلاف دیگر کشورها که انتخابات یا تعویق و یا لغو می‌شود انتخابات در ایران به موقع برگزار شد.

 

وی بیان کرد: ما فراز و نشیب زیادی داشتیم از جمله جنگ تحمیلی، مشکلات داخلی، فشارهای روانی و تحریم ها و به خصوص جنگ اقتصادی سختی که از اردیبهشت ۹۷ اتفاق افتاد.

 

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: پس از آن هم کرونا گریباگیر ما شد و به دلیل تنگناهای ناشی از تحریم ها مدیریت شرایط با دشواری ها و پیچیدگی هایی همراه بود.

 

وی خاطر نشان کرد: نظام و دولت هم در چنین شرایطی برای کاهش آلام و رنج های مردم واقعا تلاش کرد و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته ثبات نسبی برقرار شد.‌

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: در زمان آغاز جنگ اقتصادی پیوست این تحریم های همه جانبه و حداکثری این بود که نظام ۲۲ بهمن سال ۹۷ را نبیند و چراغ و نقشه راه دشمن همین بود و به دنبال سرنگونی نظام و تجزیه کشور بودند و طبق محاسبات و معیارهای ریاضی و با عقل بشری هم تحقق چنین هدفی با وضع تحریم در آن مقیاس کاملا همخوانی داشت و حساب شده بود و برای هر کشور دیگری بود این اهداف خصمانه قابل تحقق بود.

 

وی ادامه داد: آنچه که دشمن در محاسبات خود پیش بینی نکرده بود ایمان و اعتقاد مردم به نظام و عشق به شهدا، امام، رهبری و عشق به میهن و صبر و ایستادگی ملت ایران بود.

 

سلیمانی دشتکی ابراز کرد: در همین شرایط جنگ اقتصادی طرح های خوبی در استان در بخش های مختلف از جمله فولاد، نفت و گاز و پتروشیمی، مقابله با ریزگردها و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرا شد و با وجودی که در اثر تحریم ها به مردم فشار آمد اما نظام هم از پای ننشست و برای کاهش مشکلات تلاش و کار کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در راه حفظ نظام و کشور همواره جانفشانی کرده اند و شهید داده اند اذعان کرد: یکی از نمادهای اقتدار نظام مشارکت مردم است و انتخابات مهمترین تجلی از همراهی و مشارکت مردم است و تمامیت ارضی کشور با همین حضور مردم بیمه می‌شود.

 

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد در این انتخابات مردم با شور و شعف پای صندوق ها حاضر شوند و عنوان کرد: مشکلات ما از جمله تحریم و کرونا حتما برطرف می‌شود و مردم از این جهت به یک آرامش نسبی دست می‌یابند.

 

وی یاد آور شد: ما از نظر دستگاه اجرایی با همکاری سایر دستگاه ها تلاش کردیم انتخابات سالم و بی طرفانه ای برگزار کنیم و به گفته امام (ره) و مقام معظم رهبری میزان رای ملت است و رای مردم حق الناس است.

 

کد خبر 1064699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha