کاندیداها برای جلب توجه مردم به دنبال حاشیه سازی و بداخلاقی نباشند

عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مراقب باشند که برای جلب توجه مردم گرفتار حاشیه سازی و بداخلاقی نشوند.

دکتر زهرا تاجیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: در راستای زمینه سازی برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باید قبل از هر چیز به دنبال افزایش آگاهی و شناخت اعضای جامعه نسبت به شرایط و تحولات روز باشیم.


عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) افزود: وقتی مردم متوجه وضع فعلی شده و واقعیت ها را درک کنند، طبعاً با شناخت بهتر و احساس مسئولیت بیشتر در انتخابات شرکت می نمایند و انشاالله آن بصیرتی که مقام معظم رهبری می فرمایند، تحقق پیدا می کند.

 

تاجیک همچنین گفت: آن چه مورد انتظار است این که مردم از روی ظواهر و حواشی دست به انتخاب نزنند بلکه با هوشیاری به دنبال متن مسایل و برنامه ها و راهکارهای کاندیداهای انتخابات باشند.

 

عضو انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: از سویی از خود نامزدها انتظار می رود که برای جلب توجه مردم از حاشیه سازی ها و بداخلاقی ها به شدت بپرهیزند و در سایه رقابتی سالم و اخلاقی، برنامه های عملیاتی خود را برای حل مشکلات تبیین کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مناظرات انتخاباتی و برنامه های رسانه ای، زمینه خوبی است برای این که مردم با برنامه ها و ایده های نامزدها بهتر آشنا شوند، البته به شرط آن که دچار حاشیه سازی های کاذب نشده و اذهان عمومی متوجه عمق و متن قضایا باشد.

 

وی در خاتمه ابراز اُمیدواری کرد: با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم، رئیس جمهوری بر سر کار آید که با دولتی قوی و کارآمد بتواند بر مشکلات داخلی غلبه کرده و زمینه اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل و جهانی را فراهم نماید.
 

کد خبر 1064753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha