انتخابات یکی از مهم‌ترین گردنه های فرا روی نظام اسلامی برای عبور از پیچ تاریخی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یکی از مهم‌ترین گردنه های فراروی نظام اسلامی برای عبور از این پیچ تاریخی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۱ خرداد حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: گزاف نیست اگر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را یکی از مهم‌ترین گردن های فرا روی نظام اسلامی برای عبور از این پیچ تاریخی بدانیم اکنون کسی تردید ندارد که تمام توان دشمن از فشار حداکثری ترامپی تا مهار حداکثری بایدنی از رو در رو قرار دادن مردم در برابر تلاش برای قهر از صندوق های رای تبدیل شده است.


امام جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: با دنبال کردن رسانه‌های استکباری، بیگانه و پیاده ‌نظام آنها در خارج و برخی از عناصر و اداده آنها در رسانه‌های داخلی به این نتیجه می‌رسیم که تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو است.


وی بیان کرد: امروز به طور قطع یقین مشارکت حداقلی در انتخابات راهبرد اصلی دشمنان نظام اسلامی است و مهمترین ترفندهای استکبار رسانه های آنها برای مشارکت حداقلی برجسته‌سازی کلید واژه تحریم انتخابات، القاء دروغین مهندسی انتخابات، تحریف دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران و تلاش برای هراس افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی است.


حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در بیانات رهبر معظم انقلاب حضور و نقش آفرینی مردم در حکومت اسلامی است حضور مردم یک حضور قطعی در باب حکومت اسلامی است.


خطیب جمعه آسمینون ادامه داد: در قرآن کریم و روایات ما درباره مسئولیت مردم نسبت به سرنوشت جامعه و خود مطالب روشن و فراوانی است همه وظیفه دارند و باید ایفای نقش کنند و مسئولین نسبت به مردم جامعه که ولی نعمتان جامعه هستند مسئولیت دارند.


وی ابراز کرد: راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن مواردی همچون بیان مشکلات اصلی و مطالبات اصلی و واقعی مردم، کاندیدای انقلابی نباید وارد واکنش های عصبی و پاسخگویی فرصت ‌سوزی شوند، مراقب باشید بخش عمده‌ای از تمرکز ارزشمند در آتش بازی خبری و تخریب و جعل گزارش‌ها با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اجتماعی تا روز منتهی به روز انتخابات است.


 حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: تبیین این مسئله مهم است که نیاز کنونی کشور به خواسته عموم مردم روی کار آمدن یک رئیس جمهور کارآمد با برنامه و کارنامه روشن، روحیه انقلابی و قاطع است.


امام جمعه آسمینون با اشاره به مناظرات و مطالبات رهبر انقلاب درباره مناظرات، تصریح کرد: برآیند و خروجی مناظرات باید روایت صحیح و واقع نمایی از عملکرد نظام در افکار عمومی، روایت صحیح از شخصیت کاندیدا که مردم بهتر و بیشتر افراد را شناخته و در نتیجه انتخاب  درست داشته باشند.


وی در خاتمه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت، هفته محیط زیست و هفته جهاد کشاورزی را به همه خدمتگزاران راستین در این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

کد خبر 1064822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha