رئیس جمهور منتخب حامی جوانان باشد/ مشارکت حداکثری ضرورت جامعه

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به سرمایه های جوان کشور گفت: رئیس جمهور منتخب حامی جوانان و طرح و پیشنهادات آنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز عبادی وسیاسی جمعه این هفته اصفهان به موضوع مهم انتخابات جمعه هفته آینده اشاره کرد و اظهارداشت: حضور حداکثری و انتخاب رئیس جمهور توانمند واز اهمیت خاصی برخوردار است.

 

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: رئیس جمهور منتخب باید سرمایه های داخلی را مورد توجه قرار دهد و نگاهش به توانایی های داخلی به جای نگاه به بیرون باشد.

 

وی با بیان اینکه برخی از جوانان به دلیل عدم حمایت از کشور خارج می شوند، تصریح کرد: اگر به آن ها توجه و اهمیت داده شود آنگاه فرصت های زیادی نیز ایجاد و مشکلات کشور نیز رفع خواهد شد.

 

امام جمعه موقت اصفهان از رئیس جمهور منتخب خواست تا حامی جوانان و طرح و پیشنهادات آنان باشد و این سرمایه های مهم انسانی را قدرددان و فرصت سازی برای توسعه و اعتلای کشور داشته باشد.

 

*مشارکت حداکثری ضرورت جامعه

 

وی با بیان اینکه در این شرایط خاص کشور که دشمن علیه نظام توطئه می کند باید برای سرنوشت کشور وارد عمل بشویم، تصریح کرد: حضور در انتخابات ضرورت دارد و این مشارکت فرصت های زیادی را ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام میردامادی خاطرنشان کرد: عدم حضور و بی توجهی به این امر گناه کبیره محسوب می شود و برای آینده نظام و حفظ و خون و آرمان های شهدا لازم است.

 

وی اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات زمینه ساز فعالیت پرقدرت رئیس جمهور در میادین داخلی و بین المللی خواهد شد.

 

*ارائه برنامه به جای تخریب

 

امام جمعه موقت اصفهان به مناظره های کاندیدهای انتخابات امسال اشاره کرد و اظهارداشت: تخربیب و توهین به همدیگر به ضرر جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه در مناظره ها برنامه ها باید ارائه شود، تصریح کرد: توهین به مدرک همدیگر و تخریب فایده ای ندارد و برخی در گذشته عملکردی خود اقدام چندانی برای فقرزدایی نداشته اند حالا چطور در این خصوص ادعا می کنند.

 

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه نباید قدرت انسان را فریب بدهد، تصریح کرد: ثروت و منابع مالی کشورمان به قدری هست که مشکلات رفع شود ولی ناکارآمدی مدیریتی مانع از این اتفاق شده است.

کد خبر 1064827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha