مشارکت مردم در انتخابات خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان است

نجاتی گفت: دشمنان تلاش بسیاری برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات می‌کنند، اما مشارکت حداکثری اقشار جامعه خط بطلانی بر نقشه‌های معاندان می‌کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (جمعه ۲۱ خرداد) در جلسه‌ای که با حضور فرماندار حمیدیه، اعضای شورای تامین شهرستان و اعضای هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان برگزار شد اظهار کرد: انتخابات اصولی دارد که مهم‌ترین آنها احترام به قانون است و همه باید به آن عمل کنند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اصل بعدی را سلامت انتخابات عنوان کرد و افزود: در صورتی که همگی به این امر پایبند باشند سلامت آن نیز تضمین خواهد شد، ضمن اینکه امنیت انتخابات که مهمترین مولفه آن پیشگیری است از دیگر اصول مهم محسوب می‌شود.

 

وی مشارکت همگانی را از ارکان مهم و مورد تاکید عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تلاش دشمن در مایوس کردن مردم از مشارکت حداکثری، باید مشکلات مختلف جامعه از جمله تنش آبی، اشتغال جوانان، تورم و گرانی که مهم‌ترین معضلات محسوب می‌شوند را مرتفع و آحاد جامعه را به حضور حداکثری دعوت کرد.

 

«شاهین هاشمی» فرماندار حمیدیه نیز با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان با همه ظرفیت در حال آماده سازی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد است و همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم و فراهم سازی شرایط در شعب و رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی به کار خواهیم گرفت.

 

کد خبر 1064838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha