دهه کرامت فرصت رشد ارزش های اخلاقی و فضائل معرفتی در جامعه است

آیت الله حسینی همدانی با تبریک دهه کرامت و اهمیت رشد فضائل اخلاقی و معنوی در جامعه طی این ایام گفت: دهه کرامت فرصت رشد ارزش های اخلاقی و فضائل معرفتی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه (۲۱ خرداد) با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: به افراد انقلابی ، خوب، متعهد و شایسته رأی دهید. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با برشمردن ویژگی های انتخاب اصلح افزود: تمامی مردم فارغ از گرایش های مختلف سیاسی پای صندوق های رأی حاضر شوند.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از لیست و لیست های کاندیداهای انتخاباتی منصوب به ایشان نیست ادامه داد: رأی هر ایرانی پای صندوق رأی به واقع توجه و عمل به وصیت شهداء انقلاب اسلامی است. 

 

وی اظهار کرد: هیچ یک از لیست های شورای اسلامی شهر در استان البرز منصوب به اینجانب نیست و تا کنون نه فردی را تأیید و نه رد کرده ام همچنین در خصوص هیچ فردی نظر نداده ام. 

 

امام جمعه کرج بیان کرد: آنچه در تهیه لیست های شورای اسلامی شهر و روستای استان البرز دیده شد، کم توجهی به خدا بود؛ البته در برخی لیست ها نیز افراد انقلابی، شاخص و خوب نیز حضور داشتند که می توان میان آن ها افراد شاخص را انتخاب کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: در جریان مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری نیز موارد و سخنانی مطرح می شود که با توسل به دروغ برای جلب آراء مردم بیان می شود و با صراحت می گویند که اگر انتخاب شوند با دشمن تعامل و گفت و گو می کنند. 

 

خطیب نماز جمعه کرج با تبریک ایام با سعادت دهه کرامت بیان کرد: از روز شنبه ۲۲ خرداد دهه کرامت است که باید از این دهه به منظور شناخت و تبیین سیره عملی ائمه طاهرین(ع) در جهت رشد، تعالی اخلاقی و معنوی گام برداشت. 

 

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: دهه کرامت فرصت رشد فضائل اخلاقی در جامعه است و در این ایام پر فضیلت به منظور شناخت و درک معنوی اهل بیت(ع) باید تأمل کرد. 

 

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: تکریم دختران و بانوان در جامعه اسلامی یکی از مهمترین مسائل آموزه های دینی است به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها نمونه دخترانی است که با ویژگی های بارز الگویی شاخص برای دختران و بانوان است به ویژه رابطه عمیق خواهری و برادری با حضرت امام رضا(ع) قابل توجه است.

 

 

 

کد خبر 1064848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha