طرح «زندگی در زندان» با حضور موثر روحانیون و طلاب در زندان ها اجرا می شود

حاج محمدی گفت: طرح «زندگی در زندان» با حضور موثر روحانیون و طلاب در زندان ها اجرا می شود و در همین طرح، مراسم اعتکافی با بیش از ۱۰ هزار زندانی و طلبه ها برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی حاج محمدی»، امروز (جمعه 21 خرداد) در دیدار با آیت الله «دژکام»، نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: با وجود مشکلات اقتصادی شاهد افزایش حجم کمک های مردمی برای آزادی زندانیان هستیم.

رئیس سازمان زندان ها افزود: رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بهترین برنامه برای انجام فعالیت در زندان های کشور است.

وی اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری تبدیل زندان ها به تربیتگاه است و  برنامه های زندان های سراسر کشور عمدتا بر فعالیت های فرهنگی و تربیتی متمرکز شده است و بازسازی شخصیت زندانیان به صورت  ریشه ای و عمیق در اولویت قرار دارد.

حاج محمدی با تاکید بر دغدغه زندانیان پس از آزادی عنوان کرد: برای اشتغال زندانیان پس از آزادی به صورت بی سابقه پس از انقلاب کار شده و سال گذشته میزان این اشتغال ۵۴ درصدی بود و باید اشتغال  ۸۰ درصدی محکومان واجد شرایط را  در سال جاری محقق کنیم.

وی ادامه داد: طرح «زندگی در زندان» با حضور موثر روحانیون و طلاب در زندان ها اجرا می شود و در همین طرح،  مراسم  اعتکافی با بیش از ۱۰ هزار زندانی و طلبه ها برگزار شده است.

خاطر نشان می شود، رئیس سازمان زندان ها در سفر 2 روزه به استان فارس در کانون اصلاح و تربیت شیراز و در  نشست شورای قضایی استان فارس حضور یافت.

کد خبر 1064857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha