سیره و گفتار حضرت معصومه (س) الگوی رفتاری دختران کانون فرهنگی مسجد است

شورمیج با اشاره به پرتلاش بودن دختران نسبت به پسران گفت: سیره و گفتار حضرت معصومه (س) الگوی رفتاری دختران کانون فرهنگی مسجد است.

« مریم شورمیج» با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سیره و گفتار حضرت معصومه (س) الگوی رفتاری دختران کانون فرهنگی مسجد است.

 

مدیر مسجد جامع رزکان نو افزود: در خانه ای که دختر وجود داشته باشد، انس و محبت در آن خانه بیشتر است آنچنان که یکی از علت هایی که در دین نسبت به برتر دختران نام برده می شود همین وجه انس و محبت آنان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه بانوان و دختران در جامعه اظهار کرد: دختران موجوداتی پربرکت هستند هرچند قابل مقایسه و محاسبه نیست و بیشتر قابل درک و باور است.

 

وی ادامه داد: ایام دهه کرامت به ویژه میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها فرصتی است برای آنکه به ویژگی و صفت های شاخص دختران توجه شود. 

 

مدیر برتر استان البرز در طرح ایران قوی بیان کرد: بانوی کرامت کریمه اهل بیت(ع) الگو و شاخص برجسته اخلاقی و رفتاری است که می توان با تبیین خصوصیات ویژه آن حضرت برای دختران و بانوان الگوسازی کرد.

 

کد خبر 1064972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha