حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در دستور کار امداد مازندران

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در دستور کار امداد مازندران قرار دارد، گفت: تعدادی از مراکز نیکوکاری استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۲خرداد) در نشست با «علی استادی» مدیرکل زندان های استان مازندران با بیان اینکه حفظ کرامت و شأن خانواده‌های زندانی تحت حمایت  اهمیت دارد، اظهار کرد: کمیته امداد به خانواده زندانیان تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه می دهد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ارائه خدمات به خانواده های زندانی تحت حمایت با  برنامه ریزی لازم صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: باید با همدلی، همفکری،دیدگاه بلند، وفاق و بهترین برنامه ریزی در راستای توانمندسازی نیازمندان، خدمات ارائه کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در  ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های صورت گرفته با خانواده های تحت حمایت در استان دیدار و مشکلات آنها بررسی شد.

 

وی اظهار کرد: کارکنان کمیته امداد با اخلاق نیکو  به نیازمندان خدمات خالصانه و صادقانه ارائه می دهند و در تمامی شرایط همه تلاش خود را برای جلب رضایت نیازمندان بکار می بندند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد گفت: این نهاد در بخش‌های مختلف مانند فرهنگی، عمرانی، درمان، اکرام ایتام، اشتغال به مددجویان خدمات رسانی دارد.

 

وی همچنین ضمن قدردانی از مسئولین اداره کل زندان های مازندران برای اجرای فعالیت های تربیتی و قرآنی درزندان ها، یادآورشد: بیش از 100نفر از زندانیان تحت حمایت کمیته امداد استان بالای یک جزء از آیات نورانی قرآنی کریم را حفظ هستند .

 

حجت الاسلام عالیشاه از فعالیت مراکز نیکوکاری استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: بعضی از مراکز نیکوکاری استان درصدد جمع آوری مبالغی برای آزادی زندانیان هستند تا به آغوش گرم خانواده بازگردند.

کد خبر 1064974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha