برپایی رزمایش مواسات و همدلی با محوریت ۶۵ موکب اربعین حسینی در البرز

اسلام خواه با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت گفت: ۶۵ موکب اربعین حسینی در استان البرز آماده خدمت رسانی در قالب برپایی سیزدهمین رزمایش مواسات و همدلی در دهه کرامت هستند.

« علی اسلام خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های مرتبط با دهه کرامت با اهتمام ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: ۶۵ موکب اربعین حسینی در استان البرز آماده خدمت رسانی در قالب برپایی سیزدهمین رزمایش مواسات و همدلی در دهه کرامت هستند. 

 

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز افزود: در حال حاضر استان البرز از ۶۵ موکب اربعین حسینی بهره مند است که این مواکب به منظور خدمت رسانی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی اهتمام دارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: با اهتمام و همت خیران موکب های اربعین در البرز ۲ میلیارد تومان بسته معیشتی میان محرومان توزیع شده است. 

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به شعائر دینی و جایگاه اهل بیت(ع) بیان کرد: دهه کرامت فرصت توجه به جایگاه و مقام شاخص و عظیم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها است. 

 

اسلام خواه بیان کرد: نذورات مردم با ایمان و خداجو در قالب قرارگاه محرومیت زدایی و رزمایش مواسات و همدلی به صورت ماهانه و در مناسبت های مختلف مانند دهه کرامت میان مستضعفان توزیع می شود.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات قرار داریم، برهه حساسی که انتظار می رود با مشارکت و حضور حداکثری مردم شاهد برپایی انتخابات ۱۴۰۰ باشیم. 

 

 

کد خبر 1065071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha