حضورگسترده مردم در انتخابات تضمین اقتدار نظام است

ثمینی با دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در انتخابات، گفت: اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق های رای تضمین می شود.

« محمود ثمینی» رئیس ستاد انتخابات استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم مهم ترین رکن انتخابات است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان افزود:  حضور گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام مقدس اسلامی و همچنین تضمین کننده اقتدار نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی خواهد شد.

 

وی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات، به نقش احزاب در حضور پرشوروگسترده مردم اشاره کرد و بیان کرد: احزاب استان با هر سلیقه ای در کنار هم برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو تلاش کنند.
 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در تاریخ ۲۸ خرداد ماه جاری کشور شاهد برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است که در لرستان انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد .
 

ثمینی اظهار داشت: جلسه امروز به واسطه قرار گرفتن در آستانه ۲۸ خرداد ماه و انتخابات مهم این روز، با هدف مشارکت افزایی برگزار گردید که با تأکید همه احزاب بر حضور پرشور و ترغیب مردم در پای صندوق های رأی همراه بود .

 

وی با اشاره به اینکه اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق های رأی تضمین می شود، ادامه داد: در شرایط حساس کنونی اقتدار نظام مهمترین اولویت است و احزاب استان با هر سلیقه ای در کنار هم برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: هیچگاه در کشور ناهنجاری ها مورد قبول نبوده و این نظام همواره مورد حمایت قاطبه مردم قرار گرفته است زیرا پایداری امنیت علیرغم تمامی مشکلات، برای مردم در اولویت است.

 

ثمینی همچنین افزود: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و روستا از ساعت ۷ صبح روز بیستم خرداد ماه طبق دستورالعمل ابلاغی آغاز می گردد و تا ۷ صبح روز ۲۷ خرداد ماه و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری ادامه خواهد یافت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اظهارکرد: کاندیداهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط کرونایی تمامی فعالیت های تبلیغاتی خود را در چارچوب تعریف شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهند.
کد خبر 1065092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha