لیست نهایی مورد حمایت جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در انتخابات شورای شهر مشخص شد

مسئول جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار اردبیل گفت: لیست نهایی مورد حمایت جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در انتخابات شورای شهر با هدف افزایش مشارکت حداکثری عموم مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری مشخص شد.

«سعید ایرانی جم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: لیست نهایی مورد حمایت جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در انتخابات شورای شهر با هدف افزایش مشارکت حداکثری عموم مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری مشخص شد.

 

مسئول جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار اردبیل تصریح کرد: این فرآیند ارزیابی در 3 مرحله تدوین شده بود که با مشارکت اصناف و بازاریان و حضور کاندیداها برگزار و در نهایت لیست های نهایی برای حمایت از کاندیداها ارائه شد.

 

وی ادامه داد: بیش از 200 نفر از بازاریان، اصناف و نخبگان جامعه در این فرآیند ارزیابی مشارکت کردند تا در دعوت عمومی مردم به حضور حداکثری در انتخابات 1400 ترغیب شوند.

 

ایرانی جم تاکید کرد: انتخابات همیشه عرصه تاثیرگذاری در جامعه اسلامی ایران بوده و از همه مردم دعوت می شود تا با حضور در صندوق ها رای با امام و شهدا تجدید پیمان کنند که از آرمان های امام و شهدا دفاع خواهند کرد.

 

مسئول جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار اردبیل اذعان داشت: با حضور خود در انتخابات نباید اجازه دهیم که آلوده کارهای تبلیغاتی دشمنان شویم و حرف دشمنان اسلام و انقلاب را تکرار کنیم.

 

 

کد خبر 1065098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha