۲ فیلم کوتاه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید شوشتری تدوین شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید شوشتری گفت: اعضای این کانون در یک حرکت فرهنگی و هنری ۲ فیلم کوتاه به نام های «رویای قاصدک ها» و «رودخانه» تدوین کرده اند.

«حسین عبداللهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید شوشتری در یک حرکت فرهنگی 2 فیلم کوتاه به نام های «رویای قاصدک ها» و «رودخانه» تدوین کرده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید شوشتری تصریح کرد: رویدادهای ملی «فهما» و «ایران قوی» فرصت مغتنمی برای فعالان این کانون ایجاد کرد تا در زمینه فیلم سازی نیز گام های موثری بردارد و هم اکنون قصد ساخت و تولید 2 فیلم کوتاه با همدلی و همیاری اعضای این کانون در دستور کار دارد.

 

وی اظهار داشت: فیلم کوتاه «رویای قاصدک ها» با موضوع حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های فرهنگی مساجد به ویژه کانون دارد و این فیلم در 13 دقیقه با حضور 12 بازیگر که همگی اعضای کانون هستند در حال تدوین است.

 

عبداللهی خاطر نشان کرد: فیلم دیگر نیز با عنوان «رودخانه» به مدت 17 دقیقه با موضوع دینی با حضور اعضای کانون در دست ساخت و تولید است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید شوشتری افزود: علاقه اعضای کانون به رشته فیلم سازی و کارهای هنری زمینه ای شد تا استارت ساخت 2 فیلم کوتاه به همت فعالان این کانون زده شود.

 

عبداللهی اضافه کرد: امیدواریم با ساخت این 2 فیلم کوتاه رقابت جدی در رویداد ملی «فهما 2» داشته باشیم و تلاش می کنیم تا با ارائه برنامه های نوین هنری و فرهنگی در این رقابت رتبه های برتر در کشور به دست آوریم.

کد خبر 1065105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha