سنگ بنای آمریکا بر دروغ استوار است

حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه سنگ بنای آمریکا بر دروغ بنا شده، گفت: آمریکا به دروغ خود را مدعی حقوق بشر و مهد آزادی و دموکراسی در جهان معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» ظهر امروز (۲۲ خرداد ماه) در نشست ستاد برنامه ریزی هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: آمریکا از ۶ تا ۱۲ تیرماه در فاصله سال های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۷ جنایت های ضدبشری متعددی علیه کشور و ملت ایران مرتکب شد که برخی از آنها با همکاری منافقان و رژیم بعث عراق بوده است.  

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از این جنایت ها شامل سوء قصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب، بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام و انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت رئیس زندان اوین، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و نماینده حضرت امام خمینی (ره) و شلیک موشک به سوی هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و شهادت ۲۹۰ مسافر و خدمه آن است.

 

وی یادآور شد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از ۶ تا ۱۲ تیرماه هر سال از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

 

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حوادث تروریستی که از ۶ تا ۱۲ تیرماه اتفاق افتاده، علاوه بر برنامه های گرامی داشت شهدای هفتم تیر، برنامه های دیگری در این فاصله زمانی انجام می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در روز ششم تیر مورد سوء قصد منافقین قرار گرفتند ولی به این روز اشاره ای نداشتند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز ششم تیر که سرآغاز این حوادث بود را اضافه و از ۶ تا ۱۲ تیرماه به عنوان «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نام گذاری شد.

 

وی عنوان کرد: این هفته فرصتی مناسب برای برملا کردن هر چه بیشتر ماهیت ضدبشری و جنایتکارانه آمریکا و چهره خبیث آن برای قشرهای مختلف ملت ایران به ویژه نسل نوجوان و جوان خواهد بود.

 

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه آمریکا به دروغ خود را مدعی حقوق بشر و مهد آزادی و دموکراسی در جهان معرفی می کند، خاطرنشان کرد: ظلم تاریخی بر بومیان سرخ پوست آمریکا که مالکان حقیقی و اصلی آمریکا بودند، ولی آنها را قتل عام کردند، نمونه دیگری از نقض حقوق بشر در آمریکا است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سنگ بنای کشور آمریکا بر دروغ، قتل، کشتار، غارت و نقض حقوق بشر بنیان گذاشته شده، اضافه کرد: حمایت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت از سعودی در جنگ یمن، جنایت های آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان، لیبی و ... و تاسیس داعش و القاعده توسط آمریکا از جمله مصادیق جنایت و نقض حقوق بشر توسطاین کشور است.

 

وی ابراز داشت: قتل شهروندان سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا وحشی گری تمام عیار و نماد نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا است.

 

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی برای افشای ماهیت ضدبشری و جنایت کارانه آمریکا و آشکار نمودن چهره واقعی، خبیث و تروریستی آمریکا در جاهان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آئین گرامی داشت شهدای هفتم تیرماه نیز با هماهنگی دستگاه قضایی استان اعلام خواهد شد.

 

وی به ویژه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان پرداخت و گفت: به همین جهت ویژه برنامه هایی از قبیل برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در سراسر شهرهای استان طبق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی، تبلیغات و فضاسازی شهری، فضاسازی تبلیغاتی و تولید محتوای متنی، ویدئویی، تصویری، صوتی و ... در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، هماهنگی با ائمه جمعه و جماعات جهت تبیین و افشای حقوق بشر آمریکایی، هماهنگی با صدا و سیما جهت تهیه و پخش برنامه های تحلیلی در زمینه بررسی و علل و ابعاد فاجعه هفتم تیر و تفاوت حقوق بشر اسلامی با حقوق بشر آمریکایی و برگزاری نمایشگاه با موضوع جنایت های تروریستی آمریکا در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام خاضع گفت: رسانه ها، خبرنگاران و ائمه جمعه و جماعات کهگیلویه و بویراحمد در این هفته به طور جدی ابعاد مختلف جنایت های ضدبشری آمریکا علیه ایران، کشورهای اسلامی و دیگر ملت های دنیا را تبیین کنند.

کد خبر 1065148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha