انتخابات اتحاد یک ملت را نشان می‌دهند

داریاووش عزیزیان گفت: حضور در انتخابات وظیفه هر ملتی است که این حضور اتحاد و هم‌بستگی کشور را نشان می‌دهد.

«داریاووش عزیزان» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: مردم نباید اجازه دهند که توطئه‌های دشمن به بار بنشیند و در این مسیر نیز باید بی‌اعتنا به تمامی بحث‌های حاشیه‌ای باشند.

 

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه افزود: حضور در انتخابات فریضه‌ای مهم و دینی و همچنین وظیفه‌ای عمومی و لازم است.

 

وی با بیان این‌که مردم با حضور در انتخابات هم‌بستگی و اتحاد خود را به دنیا نشان می‌دهند، تصریح کرد: این انتخابات جنبه داخلی و خارجی دارد و نباید اجازه دهیم که اختلاف‌نظرهای داخلی جنبه خارجی این مسئله را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

 این مسئول اضافه کرد: متأسفانه برخی از افرادی که صلاحیتشان مورد تأیید حکومت قرار نگرفته‌اند و می‌خواهند با تحریم انتخابات و یا با فتنه به پا کردن در روند برگزاری انتخابات مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای بازدارند که در این‌جا با ابراز تأسف باید گفت که خراب کردن اذهان عمومی و برهم زدن یکپارچگی یک کشور کار بسیار نادرستی است.

 

عزیزیان خاطرنشان کرد: تمامی واجدین شرایط آشوریان با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر اتحاد خود را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.

 

این مسئول در خاتمه گفت: با بزرگ‌نمایی مشکلات معیشتی نمی‌توانیم انتخابات را تحریم کنیم، مشکلات معیشتی بحث‌های بسیار کلانی هستند که ریشه در مسائل بین‌المللی دارند پس انتخابات و شرکت نکردن در انتخابات هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

کد خبر 1065151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha