همایش روشنگری و بصیرتی «رای اولی ها» در شهر لاهرود برگزار می شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همایش روشنگری و بصیرتی «رای اولی ها» در شهر لاهرود با هدف آگاهی بخشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش روشنگری و بصیرتی «رای اولی ها» در شهر لاهرود به منظور تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و با هدف ترغیب، آگاهی بخشی  ایجاد انگیزه و نشاط جهت شرکت پرشور در انتخابات پیش رو برگزار می شود.

 

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این همایش روز دوشنبه 24 خرداد ماه راس ساعت ساعت 9:30 صبح در هنرستان شهید چمران شهر لاهرود با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، حوزه مقاومت بسیج شهدا، پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: سرهنگ پاسدار محمد پورمند، فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر سخنران ویژه این همایش خواهد بود و با حضور مسئولان، دانش آموزان مدارس، بسیجیان پایگاه های مقاومت، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش لاهرود انجام خواهد پذیرفت.

 

اسبری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه است، تصریح کرد: رای اولی ها با حضور در انتخابات، اولین تجربه را در مشارکت برای تعیین سرنوشت کشور خود به دست می آورند بنابراین با شور و اشتیاق مضاعف و پررنگ تر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) یادآور شد: حضور با بصیرت و آگاهانه رای اولی ها در انتخابات به منزله اولین جشن تکلیف سیاسی آنان محسوب می شود و موجب افزایش شور انتخاباتی در کنار سایر اقشار مختلف مردم خواهد بود.

کد خبر 1065196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha