مراسم جشن دختران رأی اولی، در جاجرم  برگزار می شود

جشن دختران رأی اولی همزمان با ایام دهه کرامت و به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در منطقه شوقان شهرستان جاجرم اجرا می شود.

«هاجر السادات هاشمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان با تبریک فرا رسیدن ایام دهه پربرکت کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و میلاد ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به همین مناسبت و به دلیل تقارن این ایام با ایام انتخابات، مراسم جشنی برای نوجوانان رأی اولی به ویژه دختران برگزار می شود.

 

وی اعلام کرد: این مراسم در قالب برگزاری جشن میلاد کریمه اهل بیت و روز ملی دختران در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی شوقان و با همکاری کانونهای مساجد این مناطق برگزار می شود.

 

هاشمی گفت: علاوه بر تقدیر از دختران همنام حضرت معصومه سلام الله علیها که به سن رأی دادن رسیده اند و برای نخستین بار پای صندوق های رای حاضر می شوند، از پسران هم نام حضرت ثامن الائمه حضرت امام رضا علیه السلام نیز که رای اولی هستند، تقدیر می شود.

 

وی تشویق نوجوانان و ‌جوانان به انتخاب اصلح را از اهداف برگزاری این مراسم ذکر کرد و افزود: تلاش ما توجه بیشتر به نقش تاثیر گذار خود به عنوان آینده سازان این مرز و بوم اسلامی است.

 

هاشمی همچنین استقبال از خدام رضوی در قالب طرح زیر سایه خورشید، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه نوجوانان ‌و جوانان و برگزاری مراسم عقد جوانان در مسجد با حضور خدام رضوی را از دیگر برنامه های تدارک دیده این کانون به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت نام برد.

 

 

 

کد خبر 1065239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha