دهه کرامت فرصتی برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است

رزمجویی گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ نبوی و اهل بیت (ع) است.

«خسرو رزمجویی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ نبوی و اهل بیت (ع) دانست و گفت: این ایام فرصت نابی برای توجه به سیره و رفتار ائمه اطهار (ع) و همچنین تکریم و پاسداشت جایگاه دختران پاک سرشت کشورمان است.

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه نقش دختران در کانون خانواده همواره در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته است، افزود: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می ‌دهند و تربیت صحیح و در سایه تعالیم اسلامی فرزندان دختر درخانواده ها که همین دختران بعدها مادران آینده خواهد شد بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین بانوان والامقام است، عنوان کرد: تمام مفاهیم سازنده‌ ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا، قرآن، نیایش و ... است.

 

 رزمجویی در پایان مناسبت های دهه کرامت همچون میلاد فرخنده و سراسر نور کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س)، میلاد هشتمین گوهر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را تبریک گفت.

کد خبر 1065256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha