دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای ترویج سیره اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: دهه کرامت فرصت مناسب و ارزشمندی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت است تا با الگو برداری از سیره این بزرگواران زمینه نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی فراهم شود.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک دهه کرامت گفت: حلول ماه ذی القعده نویدبخش ایام با برکتی است که مطلع آن با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت هشتمین نگین درخشان آسمان امامت و ولایت ، شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرین شده و به واسطه این امر دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: دهه کرامت فرصت مناسب و ارزشمندی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت است تا با الگو برداری از سیره و منش این بزرگواران زمینه نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی و سیره فاطمی فراهم شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: بی تردید دهه کرامت یادآور لطیف ترین علایق ، مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ برادر است ، مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت ، بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است .

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای تقویت سه ویژگی معرفت ائمه معصومین ، تقویت محبت و تمرین کریم بودن برای بشریت است.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: در دهه کرامت باید تلاش شود با بهره‌گیری از سیره رفتاری و علمی و عملی امام رضا (ع) فرهنگ رضوی را در جامعه گسترش دهیم/

 

امام جمعه آران و بیدگل ابراز امیدواری کرد: دختران کشور اسلامی با تاسی از حضرت معصومه عفت و پاکدامنی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و در سراسر گیتی پیام آور موفقیت در سایه ارزش های دینی و اسلامی باشند.

 

کد خبر 1065333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha