مشارکت بالا پایه های نظام در داخل و قدرت کشور در خارج را تقویت و استحکام می بخشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم مشروعیت نظام و مقبولیت مردمی را متبلور می سازد، گفت: مشارکت بالا پایه های نظام در داخل و قدرت کشور در خارج را تقویت و استحکام می بخشد.

عباس گلرو در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: در بیانات مقام معظم رهبری و در فلسفه جمهوری اسلامی ایران آمده است که آنچه که اصل و اساسی در انتخابات است، مشارکت بالای مردم است. هرچه مشارکت بالاتر باشد، مشروعیت نظام و مقبولیت مردمی را متبلور می کند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت بالای مردم برای استحکام پایه های نظام در داخل و همچنین برای تقویت قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خارج بسیار با اهمیت است. بسیاری از دشمنان ما چه در منطقه و چه در سطح بین المللی منتظر هستند که سطح مشارکت پایین را ببینند تا بتوانند شیطنت ها و اعمال اقدامات ظالمانه شان را در رابطه با جمهوری اسلامی ایران محقق کنند.

 

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت بالا اصلی ترین فاکتور در انتخابات است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات بر بحث مشارکت بالا و انتخابات صحیح که از ویژگی های یک رییس جمهور است، تاکید کردند. همچنین بر این مسئله تاکید کردند که از اصلی ترین هدف ما باید جلب مشارکت حداکثری مردم باشد. برای اینکه این مشارکت شکل گیرد باید از منازعات و مسایل حاشیه ای دوری کنیم و کشور را در مسایل حاشیه ای نیندازیم چرا که دشمنان ما در خارج مترصد این هستند که ما در داخل ضعیف عمل کنیم و مشارکت پایینی داشته باشیم.

 

گلرو خاطرنشان کرد: دوستان ما در منطقه و در دنیا منتظر هستند که مردم ما را پای صندوق های رای ببینند و قدرت بگیرند. در واقع مشارکت بالا هم باعث قدرت ما و هم باعث قدرت هم پیمانان ما می شود.

 

کد خبر 1065374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha