مسئولان  با وعده‌های غیر قابل تحقق  مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنند

روشنفکر گفت: مسئولان سعی کنند با وعده‌های غیر قابل تحقق و عدم تلاش برای حل مشکلات مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مردم منطقه تنگ‌سرخ در شهرستان بویراحمد امروز (۲۳ خرداد ماه) میزبان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرمانده تیپ مستقل ۴۸ فتح استان و مدیران شهرستانی بودند.

غلامپور نماینده مردم منطقه تنگ‌سرخ اظهار داشت: سال نود کلنگ سد تنگ‌سرخ به زمین زده شده و به جز گرد و خاک این سد چیزی عاید مردم منطقه نشد و هنوز بخشی از مطالبات مردم در قبال احداث این سد بر زمین مانده‌است.

وی افزود: روستای تنگ‌سرخ بعد از گذشت چهل و اندی سال از انقلاب از شبکه گازرسانی محروم هستند و هنوز طرح هادی روستا اجرا نشده است.

غلامپور بیان کرد: با توجه به جمعیت بالای روستای تنگ‌سرخ و روستاهای حومه اما متأسفانه هیچ فضای ورزشی در این منطقه وجود ندارد و کشاورزان این منطقه نیز از نبود سردخانه و عدم توجه جهاد کشاورزی نسبت به ارائه خدمات نظیر بهسازی جداول آبی، قطره‌ای نمودن آبیاری باغ‌ها و ... گلایه مند هستند.

وی اضافه کرد: آب آشامیدنی روستا در سال ۵۷ ایجاد شده و هم‌اکنون به دلیل فرسودگی شبکه مردم منطقه با مشکل کمبود آب روبرو هستند.

«مهدی روشنفکر» اظهار داشت: روستاهای منطقه تنگ سرخ در موقعیت زیبای خدادادی و در بیخ گوش یاسوج بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی هنوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: عمق محرومیت در استان چنان عمیق است که هرچه تلاش شود، نمی‌توان این شکاف عمیق را پر کرد.

روشنفکر افزود: سعی شده که مشکلات مناطق در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از طریق منابع مختلف شناسایی شود و سپس با حضور مدیران در این مناطق مشکلات بررسی و رفع اشکال در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان سعی کنند با وعده‌های غیر قابل تحقق و عدم تلاش برای حل مشکلات مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در صحنه‌های مختلف و حساس پای کار بوده و رکورد دار حضور هستند، و همه مردم در کشتی نظام و انقلاب هستیم و اگر این کشتی آسیب ببیند، ما نیز آسیب خواهیم دید.

وی افزود: ۴۹۵ میلیارد تومان در حوزه محرومیت زدایی به غیر از بودجه و پیشنهاد دولت و مجلس به بخش محرومیت زدایی در سال‌جاری اختصاص یافته‌ و بودجه امسال استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری رشد بیش از ۷۰ درصدی را تجربه می‌کند.

وی افزود: از سال ۹۰ که کلنگ سد تنگ‌سرخ به زمین خورده تا سال ۹۸ قریب به ۳۴ میلیارد تومان به این سد اعتبار تزریق شده، و از سال ۹۹ تاکنون قریب به ۲۳۵ میلیارد تومان جهت تسریع در روند اجرایی سد تنگ سرخ لحاظ شده‌است و این اعتبار نسبت به اعتبارات تزریق شده در ۱۱ سال گذشته بی‌سابقه بوده‌است.

 
 
 
 
کد خبر 1065427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha