اصحاب رسانه از ظرفیت خود برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح استفاده کنند

طهماسبی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید در زمینه گام دوم انقلاب مطالبه گر باشند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید در زمینه مشارکت و انتخاب اصلح از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان در اردوگاه شهید باکری زنجان، اظهار کرد: دشمن برای حضور حداقلی مردم در انتخابات و خدشه وارد کردن به این برنامه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه اصحاب رسانه، فرهیختگان و پژوهشگران باید در زمینه نقش ولی‌فقیه در گام دوم انقلاب نظر بدهند، ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب برای برداشتن گام‌های اساسی در آینده باید گذشته را بررسی کرده و از تجارب آن استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید در زمینه گام دوم انقلاب مطالبه گر باشند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید در زمینه مشارکت و انتخاب اصلح از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان حضور پرشور و انتخاب اصلح را لازمه علاج دردهای کشور خواند و گفت: روزهای منتهی به انتخابات لیله‌القدر است که باید سرنوشت کشور را انتخاب کرد.

 

طهماسبی با بیان اینکه انتخاب اصلح می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، گفت: باید به انتخابات به عنوان تکلیف نگاه کنیم چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 

این مقام مسئول به برخی از مشکلات مردم در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شود.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به برخی از اقدامات محرومیت زدایی سپاه اشاره کرد و گفت: به همت بسیج به ۶۰ روستای استان زنجان آبرسانی شد.

 

این مسئول از ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه خبرداد و گفت: به مناسبت دهه کرامت بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1065435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha