معرفی کتاب «زندگی‌ حضرت معصومه (س)» توسط کانون مهرپویان یانچشمه

همزمان با آغاز دهه کرامت و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) کتاب «زندگی‌ حضرت معصومه (س)» نوشته محمد مهاجرانی و به تصویرگری معصومه حاجی وند، توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در قالب «شنبه های کتاب مساجد» معرفی شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، کتاب «زندگی‌ حضرت معصومه (س)» توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه در قالب «شنبه های کتاب مساجد» معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: کتاب «زندگی‌ حضرت معصومه (س)» نوشته محمد مهاجرانی و به تصویرگری معصومه حاجی وند به چاپ رسیده است.

 

وی ابراز کرد: کتاب «زندگی حضرت معصومه (س)» در ۱۱ قسمت و با زبان ساده و کودکانه به معرفی زندگی حضرت معصومه (س) پرداخته شده است.

 

بهارلویی یادآور شد: کتاب «زندگی حضرت معصومه (س)» بخشی از یک مجموعه دوجلدی است که جلد دیگر آن «زیارت حضرت معصومه (س)» نام دارد که در آن مطالب دیگری نیز درباره آن حضرت آورده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: کتاب «زندگی حضرت معصومه (س)» برای گروه سنی دوم و سوم ابتدایی به چاپ رسیده است.

 

در بخشی از این کتاب آمده است: این کتاب داستان یک خانواده چهار نفری است که به زیارت حضرت معصومه (س) می روند، در روال این داستان، شهر قم و حرم حضرت معصومه (س) معرفی و به آداب زیارت و کارهایی که شخص در زیارت باید انجام دهد، اشاره می شود، همچنین در این کتاب به بیت النور نیز اشاره شده است، بیت النور مکانی است که حضرت معصومه (س) ۱۷ روز در آنجا بودند، حضرت معصومه (س) می خواستند از ساوه به خراسان بروند، وقتی به ساوه می رسند، بیمار می شوند و امکان ادامه مسیر برایشان نبوده است، ایشان فرمودند که مرا به شهر قم ببرید زیرا شیعیان ما آنجا هستند، حضرت معصومه (س) ۱۷ روز در مکانی در قم بودند و سپس از دنیا می روند، آن مکان با نام بیت النور هنوز هست و یکی از اماکن زیارتی است که با حرم حضرت معصومه (س) ۳۰۰، ۴۰۰ متر فاصله دارد.

 

کد خبر 1065493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha