شرکت در انتخابات، تکلیف سیاسی و وظیفه دینی است

حجت الاسلام میر هاشمی گفت: شرکت در انتخابات، تکلیف سیاسی و وظیفه دینی و شرعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «رضا میر هاشمی» امروز یکشنبه (23 خرداد)در مراسم رونمایی از کارکردهای نوین طرح ملی سحاب که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و جمعی از مسئولان در اراک، برگزار شد، به انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه دینی است.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی به حضور آگاهانه در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور آگاهانه خود، در این صحنه سیاسی برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی خواهند نگاشت.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است، ادامه داد: واجدان شرایط رای دادن باید به این وظیفه عمل کنند و همه پای صندوق های رای در ۲۸ خردادماه حاضر شوند.

 

این مقام مسئول همچنین بر انتخاب افراد اصلح و کارآمد نیز تاکید کرد و اضافه کرد: انتخاب افراد اصلح و حضور آگاهانه در پای صندوق های رای از دیگر وظایف است که باید مورد توجه رای دهندگان قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دشمنان از ماه ها پیش در صدد تخریب، توطئه افکنی و ایجاد نا امیدی در بین ملت هستند اما باید بدانند که ملت ایران آگاه و هوشیار است و پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده است.

 

حجت الاسلام میرهاشمی حضور آگاهانه در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و بیان کرد: ملت ایران با حضور آگاهانه خود و انتخاب افراد اصلح بار دیگر دست دشمنان را از این انقلاب و ارزش های آن کوتاه و با امام،شهدا و رهبری تجدید میثاق می کنند.

کد خبر 1065537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha