بروشور «اخلاق انتخاباتی از منظر مقام معظم رهبری» منتشر شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از انتشار بروشور «اخلاق انتخاباتی از منظر مقام معظم رهبری» به همت فعالان کانون های مساجد خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بروشور «اخلاق انتخاباتی از منظر مقام معظم رهبری» به همت فعالان کانون های مساجد منتشر شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بروشور با هدف اهمیت رعایت اخلاق در انتخابات نظام اسلامی از منظر مقام معظم رهبری توجه دارد و توصیه های لازم را به فعالان کانون های مساجد مطرح می کند.

 

این مقام مسئول افزود: دعوت عموم مردم به حضور حداکثری در عرصه انتخابات و ایجاد فضای همدلی و وحدت در انتخابات از دیگر اهداف انتشار این بروشور بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: اصول مقام معظم رهبری در خصوص یک انتخاب درست نیز برای راهنمایی و هدایت عمومی در انتخاب کاندیدای اصلح از دیگر مطالب این بروشور است.

 

وی اظهار داشت: مشارکت بالا زمینه یاس و نابودی دشمنان در اجرای توطئه های شوم و نفاق است و به همین دلیل دشمنان تلاش می کنند تا در جامعه اسلامی ایران دو دستگی ایجاد کنند تا شاید بتوانند در لایه های سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی نفوذ کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: از همه رای اولی ها هم دعوت می شود تا با مشارکت در صحنه انتخابات اولین فعالیت سیاسی خود را جشن بگیرند.

کد خبر 1065664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha