نهضت ساخت خانه محروم در قالب رزمایش مواسات و همدلی راه اندازی می شود

طیّران با اشاره به محرومیت زدایی در ابعاد مختلف سازندگی و راه اندازی نهضت ساخت خانه محروم گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی در سیزدهمین رزمایش مواسات و همدلی استان البرز توزیع می شود.

« مهران طیّران» در خصوص ویژه برنامه های دهه کرامت مرکز بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آنچه هدف گذاری شده برای دهه کرامت برپایی رزمایش مواسات و همدلی است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و ... با هدف ساخت و تجهیز خانه محرومان در استان البرز با همت نیروهای بسیج سازندگی منعقد شده است. 

 

ساخت ۳۰۰ خانه محروم در سطح استان البرز

 

طیّران ساخت ۴۰ خانه محروم را در گام نخست اجرای طرح رزمایش مورد نظر قرار داد و اظهار کرد: در راستای اهداف گسترده طرح رزمایش مواسات و همدلی ساخت ۳۰۰ خانه محروم در سطح استان البرز در دستور کار قرار می گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: تهیه و توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در سیزدهمین رزمایش مواسات و همدلی استان البرز از جمله اقدامات و برنامه هایی است که به مناسبت دهه کرامت انجام می شود. 

 

وی ادامه داد: محرومیت زدایی از مهمترین برنامه ها و شاخص های شکل گیری رزمایش مواسات و همدلی است که براساس آن خدمت رسانی به محرومان در دستور کار نیروهای فعال بسیج و سپاه قرار گرفته است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: طرح رزمایش مواسات و همدلی با جدیت با هدف خدمت رسانی و گسترش ابعاد خدمات رسانی به محرومان به صورت یک قرارگاه منظم و نظام مند طرح ریزی می شود. 

کد خبر 1065859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha