رونمایی از کتاب «کاشی بهشت» در دهه کرامت توسط شهرداری شیراز

جعفری گفت: شهرداری شیراز به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) و دهه کرامت از کتاب «کاشی بهشت» رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (دوشنبه 24 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: شهرداری شیراز برای انجام جلوه بصری و فضا سازی مطلوب در دهه کرامت و انتخابات اقدامات گسترده ای را انجام داده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: طراحی و چاپ بنر با پیام مشارکت حداکثری مردم، پخش تیزرهای انتخاباتی، تولید پنج کلیپ و پنج موشن گرافی و ... از این اقدامات است.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز 2 نماهنگ در وصف حضرت شاهچراغ (ع) تولید کرده است که از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد و برنامه دوچرخه سواری کودکانه در بوستان «ولایت» همزمان با آغاز دهه کرامت، فضا سازی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و ... را انجام داده است.

جعفری با اشاره به رونمایی از 2 کتاب توسط شهرداری شیراز بیان کرد: رونمایی از کتاب «کاشی بهشت» اقدام دیگری است که به مناسبت دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت  احمد ابن موسی (ع) توسط شهرداری به انجام خواهد رسید که در این کتاب به بررسی نقش‌ مایه‌ های حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پرداخته شده است.

کد خبر 1065860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha