شناسایی بیش از ۵۰۰  مورد جدید بیمار کرونایی در سیستان و  بلوچستان در یکروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای اولین بار از ابتدای شیوع کرونا، در ۲۴ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ مورد جدید کرونا ثبت شده است.

«سید محمد هاشمی شهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته بیش از 500 نفر از هم استانی های ما به کرونا مبتلا شده اند و این آمار در سیستان و بلوچستان بی سابقه است و کرونا در آمار مبتلاشدگان در استان رکورد شکست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: همچنین با فوت 3 نفر دیگر بر اثر کرونا، آمار جانباختگان به هزار و 415 نفر رسیده است.

 

هاشمی شهری هواداران کاندیداها را به عدم تجمعات و دورهمی ها توصیه کرد و ادامه داد: روند ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان صعودی است و تاب آوری بیمارستان های ما حدی دارد و بعد از آن با اختلال در خدمت رسانی به بیماران روبه رو می شویم.

 

وی افزود: کادر درمان از جان خودشان مایه گذاشته اند و علاوه بر خدمات به بیماران کرونا، خدمات روتین به مردم می دهند، اما اگر روند ابتلا به کرونا صعودی باشد خدمات غیر اوژانسی در بیمارستانها متوقف خواهد شد و فقط به بیماران کرونایی خدمات درمانی داده می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به تمهیدات بهداشتی برای انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مراکز اخذ رای در مکان های سر باز مستقر شوند تا بیشتر پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

 هاشمی شهری تصریح کرد: ناظران بهداشت و درمان در مراکز اخذ رای مستقر خواهند شد تا انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم.

کد خبر 1065898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha