حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ادامه راه شهداست

واقعی گفت: امروز ادامه راه شهدا و ادای دین به آنها حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رأی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» در همایش بزرگ رای اولی‌ها (جشن تکلیف سیاسی) که به صورت حضوی در بیرجند و مجازی در شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات یک جشن ملی است و انتظار می رود حضور پرشور و ‌پرنشاطی همراه خانواده‌ها پای صندوق رأی داشته باشید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت:  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم ظالمانه و توطئه های دشمن وجود داشته اما این موجب نشده که جوانان غیور این مرز و بوم از پای بنشینند و حاصل این تلاش ها نیز کسب دستاوردهای بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: در دوران دفاع مقدس جوانانی که حتی بلوغ سیاسی را تجربه نکردند اما با ایثار و از خودگذشتگی برای امنیت ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

 

واقعی با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا و ادای دین به آنها حضور پرشور و بانشاط در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه است، بیان کرد: امروز پرچم شهدا به دست شما رأی اولی ها رسیده و قرار است آینده سازان این کشور باشید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانان و نقش آنها در تمدن سازی اسلامی تأکید فرمودند، ادامه داد: بنابراین می یابد شما جوانان در تمام فعالیت ها و عرصه ها حضوری پررنگ، مقتدرانه و آگاهانه داشته باشید.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات می خواهد ما نمی توانیم را در جامعه القا کند اما اینگونه نیست و ایران اسلامی در بسیاری از عرصه ها دارای رتبه های برتر جهانی است، گفت: شما باید تمام تلاش و همت خود را با ابتدایی ترین کار در بلوغ سیاسی که رأی دادن است انجام دهید و دیگران را نیز ترغیب و دعوت به مشارکت در انتخابات کنید.


در این آیین از کتاب جشن تکلیف سیاسی تألیف حجت الاسلام حاجی علی اکبری رونمایی شد.

 

گفتنی است؛ ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی به شمار می‌روند.

 

 

کد خبر 1065933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha