رسانه های متعهد و انقلابی مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات اقناع کنند

نصیری گفت: در شرایط حساس کنونی، رسانه های متعهد و انقلابی باید مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات به خوبی اقناع کنند.

دکتر معصومه نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: هر چه به زمان برگزاری انتخابات 28 خردادماه نزدیک تر می شویم، رسانه های دشمن بیشتر از قبل بر طبل عدم مشارکت مردم و تحریم انتخابات می کوبند و در چنین مواجهه ای ما وظیفه داریم که از همه ظرفیت های رسانه ای موجود در جهت اقناع عامه مردم برای حضور در پای صندوق های رأی استفاده کنیم.

 

مدرس و پژوهشگر سواد رسانه افزود: در شرایط کنونی به ویژه رسانه های متعهد و انقلابی، باید شور و نشاط لازم برای ترغیب توده های مختلف مردم به خصوص نسل جدید را جهت حضور در انتخابات برانگیزانند و در عین حال نسبت به تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح اهتمام بورزند.


وی گفت: یکی از مسایل بسیار مهم این است که رسانه ها در شناخت بینش و فهم مردم در عرصه انتخابات، نقش آفرینی لازم را داشته باشند و به مردم بگویند که ورای شعارهای آن چنانی به کارنامه و عملکرد کاندیداها نیز توجه نموده و این مساله را در ارزیابی های خود مورد توجه جدی قرار دهند.


این تحلیلگر و کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه و توأم با بصیرت، به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، سرمایه گذاری ملت در امر تقویت کشور و نظام اسلامی است و این مساله مهم و کلیدی را رسانه ها باید به درستی و شفافیت برای آحاد جامعه تبیین و تشریح کنند.


وی در خاتمه گفت: حضور حداکثری از سوی دیگر زمینه ساز ارتقای سرمایه اجتماعی کشور است و این مهم به خصوص در شرایط کنونی که متأسفانه به جهت برخی ناکارآمدی ها و ضعف مدیریتی ها، سرمایه اجتماعی تضعیف شده، بسیار حائز اهمیت است و لذا بسیار امیدواریم که به کمک رسانه ها و فضای مجازی در روزهای باقی مانده تا جمعه، شاهد تحولات خوبی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باشیم.

کد خبر 1065949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha