برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) با تجلیل از دختران فعال کانون «وفا»

يزدانی چم حيدری گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، مراسم جشن، سخنرانی و تجلیل از دختران فعال کانون فرهنگی هنری «وفا» با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، مراسم جشن، سخنرانی و تجلیل از دختران فعال کانون فرهنگی هنری «وفا» با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مراسم های جشن و سخنرانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص تبیین سیره و روش حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، برگزاری شب شعر رضوی از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری «وفا» است.

 

وی اذعان داشت: تجلیل از دختران فعال مزین به نام معصومه، برگزاری حلقه های معرفتی با عنوان حضرت معصومه (س) و حجاب و عفاف، برگزاری جلسات سخنرانی با موضوعات شخصیت حضرت معصومه (س) و الگوگیری جامعه از ایشان، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و مراسم های مولودی و جشن از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری «وفا» است.

 

يزدانی چم حيدری گفت: همچنین مراسم سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت در راستای ترویج و نهادنیه کردن فرهنگ رضوی و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف دینی و قرآنی نیز توسط اعضای کانون فرهنگی هنری وفا برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: شأن و منزلت بانوان می بایست در جامعه حفظ شود و زنان مسلمان در پرتو پوشش و حجاب اسلامى، نقش سازنده خود را ایفا و ثابت کرده اند و بعد از انقلاب اسلامی الحمدالله این موضوع پررنگ تر نیز شده است.

 

وی در پایان عنوان کرد: اگر بخواهیم جهان بهتری داشته باشیم باید نقش پررنگتری برای زنان در نظر بگیریم و تفاوت هایی که خداوند نیز بین زن و مرد ایجاد کرده حتما برای تحقق این موضوع در جامعه بوده است.

 

کد خبر 1065982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha