دیدار اعضای کانون مداحان با امام جمعه آران و بیدگل

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اعضای کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل با امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اعضای کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل با حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.  

 

رئیس کانون مداحان  شهرستان آران و بیدگل در اين ديدار با اشاره به سابقه و اهداف تشكيل كانون مداحان گفت: با راه اندازی کانون مداحان در شهرهای مختلف کشور از جمله آران و بیدگل گام  موثر و مهمي در راستاي شناسايي و ساماندهي مداحان برداشته شده است.

 

روح اله اوقانی افزود: در این راستا تاکنون تعداد ۱۹۰ مداح در سطح شهرستان آران و بیدگل ساماندهی و اطلاعات آن ها در سامانه طوبی سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شده است و مراحل سطح بندی مداحان شهرستان در حال انجام است. 

 

رئیس کانون مداحان آران و بیدگل با تقدیر از تلاش های اعضای قبلی کانون در سال های گذشته، گزارشی از عملکرد دوره پنجم کانون در یک ساله گذشته  ارائه کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مراسم به صورت حضوری، توانسته ایم در فضای مجازی ارتباط موثر جهت انتقال تجارب و گرامی داشت ایام ملی و مذهبی داشته باشیم.

 

اوقانی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تصریح کرد: آگاه سازی جامعه مداحان جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و شناساندن معیارهای انتخاب اصلح در دستور کار قرار گرفته و در این راستا جامعه مداحان تکلیف خود را در فضای مجازی و ارتباط چهره به چهره با مردم انجام می دهد.

 

در ادامه این دیدار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و اعضای کانون مداحان شهرستان گزارشی از فعالیت این تشکل فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و پیشنهادات خود را در حوزه فعالیت مداحان، ساماندهی مداحان و ذاکران و پیشگیری از آسیب های حوزه مداحی ارائه کردند.

کد خبر 1066121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha