رأی اولی ها انتخابات مهمی پیش رو دارند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با افزودن اینکه در مجموع، نقش هایی که در سندتحول بنیادین و گام دوم انقلاب برای جوان و نوجوان ترسیم شده، بسیار متعالی است؛ افزود: یکی از این نقش ها حضور در اجتماعات و انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مجتبی باستان سه شنبه(25 خرداد)  در حاشیه گردهمایی تشکل های دانش آموزی که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و به صورت ارتباط زنده تصویری از گلزار شهدای کرمان و جوار مزار شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی با حضور رأی اولی ها برگزار شد؛ اعلام کرد: ما تشکل های دانش آموزی در کنار قبر مطهر حاج قاسم گرد هم آمدیم تا با آرمان های بلند او تجدید میثاق کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی به عنوان مکتب و مدرسه درس آموز ویژگی های زیادی دارد؛ افزود: دانش آموزان و نوجوانان گام دومی می تواند از این ویژگی ها استفاده و آن را سرلوحه کار خود قرار داده و بر اساس آن حرکت کند.

 

وی با بیان اینکه رأی اولی ها انتخابات مهمی پیش رو دارند، اظهار کرد: در جای جای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش های ویژه اجتماعی برای دانش آموزان طراحی شده و اشاره به جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب هم حاکی از آن است که مقام معظم رهبری قائل به نقش آفرینی جوانان و نوجوانان در سرنوشت کشور و زمینه سازی برای آینده ای بهتر هستند.

 

باستان با افزودن اینکه در مجموع، نقش هایی که در سندتحول بنیادین و گام دوم انقلاب برای جوان و نوجوان ترسیم شده، بسیار متعالی است؛ افزود: یکی از این نقش ها حضور در اجتماعات و انتخابات است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن نمی خواهد ما در امنیت باشیم و برای همین مسائل معیشتی و اقتصادی را پررنگ جلوه می دهد؛ خاطرنشان کرد: او می خواهد ما رأی ندهیم، مردم را از مسئولین انقلاب جدا کند و در مقاطع حساسی که نیاز به حضور است حاضر نشویم.

 

باستان با تأکید بر اینکه حضور پای صندوق رأی تیری بر قلب استکبار است؛ افزود: رأی اولی ها به عنوان یک نوجوان گام دوم و چشم بیدار انقلاب و باهوش که الگوی آن حاج قاسم است 28 خرداد پای صندوق رأی حاضر می شوند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1066126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha