مشکلات بهداشت و درمان گیلان به صورت ملی پیگیری می‌شود

حجت‌الاسلام صفری ملک میان تخصیص اعتبارات لازم به گیلان برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسائل حوزه بهداشت و درمان گیلان در سطوح ملی به شکل ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز(سه‌شنبه، 25 خرداد) در جریان نشست مجمع نمایندگان استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت درمان و بررسی پروژه‌ها اظهار داشت: مسائل حوزه بهداشت و درمان گیلان به شکل ویژه در سطوح ملی پیگیری می‌شود.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: از کادر درمان هم تشکر و قدردانی ویژه دارم که در دوران بسیار سخت شیوع ویروس کرونا همچنان به شکل شبانه‌روزی مشغول انجام رسالت خطیر خود و خدمت به مردم هستند.

 

صفری ملک میان توجه به مسائل و مشکلات استان گیلان در بخش بهداشت و درمان و سلامت و پیگیری آن در بخش کلان را موضوعاتی بسیار مهم که باید در صدر توجهات قرار داشته باشد خواند و ابراز داشت: مجمع نمایندگان گیلان حتما در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان می‌ماند و موضوعات کلان آن را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس برگزاری یک جلسه مشترک بین مجمع نمایندگان گیلان، دانشگاه علوم پزشکی و وزیر بهداشت و درمان را در آینده نزدیک ضروری خواند و یادآور شد: زمانی که وزیر بهداشت به گیلان آمده بود ما در مجلس بودیم و نتوانستیم در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مطالبه‌گر نیازهای اساسی استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان گیلان یک جلسه‌ای را هم قرار است با قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار کند خاطرنشان ساخت: رایزنی و برگزاری جلساتی مشترک با سازمان برنامه و بودجه کشور هم از دیگر مواردی است که برای آن برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم در این راستا برای استان تخصیص اعتبارات لازم را جهت اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها مورد پیگیری قرار دهیم.

کد خبر 1066260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha