باید با دعوت به مشارکت در انتخابات آمربه معروف باشیم

محمدی با بیان اینکه تشویق به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح مصداق امربه معروف است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی، با تلاش های جهادگران خود و حضور در میدان های مختلف زمینه ساز تحقق منویات رهبری در عرصه انتخابات باشیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهرداد محمدی» امروز(۲۵خرداد) در همایش احیاگران امربه معروف و نهی از منکر با حضور گروه های جهادی تخصصی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان با بیان اینکه در ستاد استان براساس منظومه فکری امام راحل، مقام معظم رهبریف علامه شهید مرتضی مطهری، شهید بهشتی ودیگر صاحب نظران و اندیشمندان در بحث احیا و اجرای این فریضتین الهی فعالیت می کنیم، اظهار کرد: تلاش داریم با کمک این گروه ها در ۱۸عرصه عفاف و حجاب، محیط زیست، عدالت اجتماعی و سایر حوزه هایی که به عملکرد مسئولین مرتبط است فعالیت کنیم تا به عملیاتی شدن هرچه بهتر این واجب فراموش شده دست یابیم.

 

دبیر ستادامربه معروف و نهی از منکر استان مازندران با بیان اینکه تشکیل و تقویت گروه های جهادی تخصصی و حرکت مردم به سمت تخصصی شدن امربه معروف و نهی از منکر در دستور کار ستاد استان قرار دارد، افزود: در حوزه مطالبه گری شاهد اقدامات خوبی هستیم.

 

وی بیان کرد: امسال ۳۰ دستگاه اجرایی شهرستان و استان را مورد نظارت و ارزیابی قرار دادیم و ضمن احصای معروفات و منکرات دستگاه ها، تذکرات مربوط را به مافوق آن نهاد منتقل کردیم، در مرحله دوم اقدامات قانونی خودمان را دنبال می‌کنیم، بیش از ۵۰ گروه جهادی دارای مجوز در استان داریم، به‌دنبال منکرات بزرگ در جامعه هستیم، نوک پیکان ما به‌سمت منکرات بزرگ باید باشد.

 

محمدی بر اهمیت بهره گیری از نقش رسانه ها در اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر و نقش کلیدی آنها در اجرایی کردن این فریضه الهی تاکید کرد و خواستار تعامل هر بیشتر رسانه‌ها با ستاد امر به معروف برای نهادینه کردن این واجب الهی شد.

 

وی خاطرنشان شد: همچنین آموزش عمومی لایه های مختلف جامعه را با کمک رسانه ها پیگیر هستیم.

 

محمدی به انتخابات 28خرداد 1400اشاره کرد و گفت: اولین انتخابات در گام دوم انقلاب را در پیش رو داریم اگر مسئولین ما در عرصه های مختلف خدمت رسانی درست داشته باشند مردم هم رضایت خواهند داشت و شاهد کارآمدی بیش و پیش نظام خواهیم بود همه باید مردم را پای صندوق بیاورند و به حضور حداکثری و انتخاب اصلح کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه در ستاد امربه معروف و نهی از منکر به عنوان احیا گران این فریضه باید با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی، با تلاش های جهادگران خود و حضور در میدان های مختلف زمینه ساز تحقق منویات رهبری در عرصه انتخابات باشیم .

 

محمدی با بیان اینکه انتخابات راهی برای مطالبه گری مردم است که نباید خود را از این حق در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ محروم کنند، گفت: امروز وظیفه ما و افرادی که در نهادهای اداری حضور دارند تبیین حضور مردم پای صندوق رأی است.

کد خبر 1066284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha