تحقق حضور همگانی و انتخاب اصلح را زمینه ساز باشیم

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حضور در انتخابات به ما این حق را می‌دهد تا در مقابل فرد برگزیده، مطالبه‌گر باشیم، گفت: انقلاب اسلامی خون بها و امانت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح امانت دار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۵خرداد) در همایش احیاگران امربه معروف و نهی از منکر با حضور گروه های جهادی تخصصی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان ضمن گرامیداشت دهه مبارک کرامت و دو میلاد خجسته آغاز و پایان این دهه و قدردانی از زحمات و فعالیت های ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران در راستای احیای معروف و نهی ازمنکر اظهار کرد: گزارش های ارائه شده گروه های جهادی تخصصی شایسته تحسین بود و نشان می دهد این ستاد دارد بالاخره به یک راندمان کاری خوبی دست پیدا می کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه معروف در حوزه های مختلف اقتصادی، گردشگری، محیط زیستی، زیست محیطی، فرهنگی، تولید، اقتصادی، صنایع، کشاورزی و در گسترده ادارات و نهادها باید جای منکرات را بگیرد، افزود: این جامعه را اداره و نظارت کردند خیلی سخت است باید دستگاه ها یا چشم های متعددی به کار گرفته شود هم بازرسی باشد، هم دیدبان شفافیت باشد، هم امربه معروف و نهی از منکر باشد، باید ده ها سمن داشته باشیم که کارشان امربه معروف و نهی از منکر باشد؛ غفلت کنیم آدم های نادرست فساد را همه گیر می کنند.

 

وی اذعان کرد:برای اجرای درست امربه معروف و نهی از منکر باید اصل پیشگیری بهتر از درمان است همه جا مورد توجه باشد، باید بسترهای فساد جمع شود. باید  با علت ها مبارزه کرد با بسترها باید مبارزه کرد و پیشگیری را به عنوان محور کار قرار داد هنوز به نقطه مطلوب از وضعیت احیای امربه معروف و اماته ی منکر نرسیدیم .

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه احیای این فریضه نیاز به تلاش ها و یارگیری بیشتر با تنوع تخصص در حوزه های مختلف دارد، افزود: باید نیروهایی که علاقه مند هستند که افتخاری با ستاد همکاری کنند را جذب و حمایت کنید نیروهای جوان علاقه مند و پای کار هستند با انگیزه هستند که می توانند کمک کار ستادباشند.

 

رئیس ستادامربه معروف و نهی از منکر استان مازندران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: امروز در آستانه یک معروف بسیار بزرگ قرار داریم که همه باید دعوت، امر و توصیه به این معروف کنیم. چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل مردم را از شرکت در  این انتخابات برحذر می دارند و این معروف را منکر جلوه می دهند و خیلی هم در این زمینه کار می کنند و با شگردهای تبلیغاتی روز دارند زمینه منصرف کردن مردم در حضور در انتخابات را فراهم می کنند.

 

وی با بیان اینکه نباید به حضور در انتخابات بی تفاوت باشیم، بیام کرد: هرچه که دشمنان انقلاب را ناراحت کند از اهمیت زیادی برخوردار است یکی از راه های شناخت درست ها و خوب ها همین است که ببینیم دشمنان انقلاب به چه حساس هستند. اساسا نباید منتظر جلب رضایت دشمن باشیم، همه وظیفه داریم تحقق حضور همگانی و انتخاب اصلح را زمینه ساز باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه حق مردم است انتخاب داشته باشند، گفت: اگر انتخاب درست نداشته باشیم یا رای ندهیم دین، ارزش ها و فرهنگ ما آسیب می بیند و در تربیت و آموزش فرزندان مان اخلال به وجود می آید.

 

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات به ما این حق را می‌دهد تا در مقابل فرد برگزیده، مطالبه‌گر باشیم، خاطرنشان شد: این انقلاب خون بها و امانت شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح امانت داری کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به منویات رهبری درخصوص تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: به فرموده معظم له باید  افراد خانواده، دوستان، همکاران، معاشرین، آحاد مردم و کسانی که با آنها سر و کار دارید را به [شرکت در انتخابات] دعوت کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم باید با توجه به کارنامه نامزدها رأی خود را به صندوق بیاندازند، اظهار کرد: گذشته را باید چراغ راه آینده قرار داد و در انتخابات پیش رو درست انتخاب کرد.

کد خبر 1066295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha