برکات و دستاوردهای مشارکت گسترده مردم در انتخابات را تشریح کنیم

رئیس دانشگاه قم گفت: ما باید برکات و دستاوردهای ناشی از مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات را با بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی، تبیین و تشریح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخابات از مهم ترین مظاهر اقتدار ملی و نشان دهنده عیار مردم سالاری دینی در کشور ماست.

 

وی افزود: مهم ترین مساله در شرایط کنونی ناظر به تلاش همگانی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و سپس تبیین معیارهای شناخت کاندیدای اصلح است که امیدواریم در سایه اهتمام در هر دو زمینه، روز جمعه پیش رو، شاهد انتخاباتی پرشور باشیم که ثمره آن در نهایت انتخاب شایسته ترین فرد برای جایگاه ریاست جمهوری باشد.

 

عضو خبرگان رهبری همچنین گفت: از فعالان رسانه و فضای مجازی در این روزها انتظار می رود که قبل از هر چیز، برکات و دستاوردهای مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات چه در بُعد داخلی و چه بُعد بین المللی را در سطح جامعه تبیین و تشریح شود.

 

رئیس دانشگاه قم بیان داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی از عوامل مهم تقویت انسجام و وحدت ملی است و این شاخصه و مؤلفه ای است که به خصوص ما در مواجهه با دشمن به شدت نیازمند به آن هستیم.

 

وی همچنین افزود: در عرصه بین الملل نیز می بایست توجه داشته باشیم که دشمنان ما اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بحث حمایت و همبستگی و مشارکت مردم در انتخابات ارزیابی می کنند و از این رو به هر میزان که نرخ این مشارکت افزایش یابد، زمینه ساز تقویت عزت و اقتدار بین المللی نظام و کشور می شود.

کد خبر 1066301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha