آمادگی جوانان کانون مهرپویان یانچشمه برای شرکت پرشور در انتخابات

بهارلویی گفت: جوانان و نوجوان کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با شور و اشتیاق خاصی در حال آماده شدن برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور خود هستند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جوانان و نوجوان کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با شور و اشتیاق خاصی در حال آماده شدن برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور خود هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: دشمن در روز جمعه خواهان خالی بودن صف هاست و ما طولانی بودن آن را می خواهیم و این به تلاش و تحرک ما بستگی دارد.

 

وی حضور پای صندوق های رای در این شرایط خاص را یک وظیفه عمومی دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که با معیارهای انقلاب اختلاف دارند نباید مسئولیتی از طرف مردم به آنها واگذار شود.

 

وی نقش رسانه‌های مختلف در افزایش مشارکت انتخاباتی را موثر دانست و گفت: بدون شک افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش‌رو بدون میدان داری رسانه‌ها و جهت دادن به رفتار سیاسی مردم میسر نمی‌شود.

 

بهارلویی گفت: یکی از مهمترین پایگاه‌ های اخذ رای مردمی در تمامی انتخابات، مساجد به عنوان پایگاهی برای دفاع از اسلام، انقلاب و اهداف عالیه این نظام بوده و هستند و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز این مساجد، دوباره با حضور پرشور مردم، به صحنه عملی انتخاب ۱۴۰۰ تبدیل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرت افزایی و روشنگری برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های اخذ رای از جمله برنامه‌هایی است که تا برگزاری انتخابات در این کانون دنبال می‌کنیم.

 

کد خبر 1066409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha