خدمت نظام با حضور پررنگ مردم در انتخابات بیشتر می شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پررنگ مردم در انتخابات بیشتر می شود.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران در حضور مردم در راهپیمایی ها و انتخابات ها است و این مشارکت حضور مردم هرچه از نظر زمانی از انقلاب فاصله می گیریم به همان نسبت نیز بیشتر می شود و این موضوع به قدرت نظام می افزاید.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با حضور مردم در صحنه دشمنان ناامید می شوند که همچنان پایه های این انقلاب مردم هستند و مردم هستند که از این انقلاب دفاع می کنند، در داخل هم این مشارکت تاثیرات گسترده دارد و فردی که انتخاب می شود قدرت بیشتری برای انجام ماموریتی که به آن سپرده اند، پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: اگر میزان آرای رییس جمهور منتخب کم باشد، قطعا قدرتش برای حل مسایل و مشکلات پایین می آید و این مسئله برای منافع مردم و نظام خوب نیست، در واقع ما برای حفظ اقتدار نظام نیاز به حضور مردم در انتخابات داریم.

 

کوچکی نژاد گفت: مردم در انتخابات تجمیع می کنند که رای بدهند. این خودش یکی از مظاهر وحدت است، درست است که شاید در گزینه انتخابی اختلاف نظر داشته باشند. مردم در این موضوع که حضورشان در انتخابات تضمین نظام جمهوری است، وحدت دارند و این وحدت به ما بسیار کمک می کند.

کد خبر 1066432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha