حضور واقعی مردم در صحنه‌های سیاسی کشور در جهان بی‌بدیل است

کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای تاکید کردند: حضور واقعی مردم در صحنه های سیاسی کشور در جهان بی بدیل است و به همین دلیل ملت شهید پرور ایران اسلامی در انتخابات حضور فعالی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (26 خردادماه) کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای تاکید کردند: حضور واقعی مردم در صحنه های سیاسی کشور در جهان بی بدیل است و به همین دلیل ملت شهید پرور ایران اسلامی در انتخابات حضور فعالی داشته باشند.

 

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران با اتکال به پروردگار متعال و با رهبری حکیمانه پیر جماران حضرت امام خمینی(ره) و با خروش و قیام و جهاد ملت بزرگ ایران اسلامی در سراسر کشور محقق شد و از دل آن نظام مقدس جمهوری اسلامی پدیدار گردید. نظامی که بر پایه دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه اثنی عشری و با احترام به ادیان و مکاتب رسمی من جمله مذهب اهل تسنن و مشارکت و حضور مردم به عنوان صاحبان حقیقی این انقلاب و تحقق اراده و خواست ایشان حرکتی نوین و نهضتی تاثیرگذار را در عرصه منطقه‌ای و بین المللی نشان داد. در طول حیات طیبه این نظام مقدس خصوصاً در مرحله گام اول آن انتخاب همه مسئولان و کارگزاران و خدمتگزاران نظام و سایر قوا به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق صندوق های رای و مشارکت مردم در انتخابات صورت گرفته است. که می توان به جرات گفت که این نوع حکومت و حضور واقعی مردم در صحنه های سیاسی کشور در جهان بی بدیل بوده و بسیار ارزشمند است. چرا که به تعبیر امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، میزان رای ملت است و توصیه های موکد رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که فرمودند: از زیباترین جلوه های حکومت در یک کشور حکومت مردم بر مردم است که تحقق آن در جمهوری اسلامی ایران با مسئله انتخابات که نماد حرکت اسلامی است نمود دارد. امام عظیم الشان ما این نوع حکومت را برای ما به ارمغان آورد انتخابات را وسیله ای برای حضور مردم در صحنه انقلاب و ناامیدی دشمنان و تجلی مردم سالاری دینی دانست.

 

حال با فرا رسیدن موعد دیگری از انتخابات یعنی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر همه ملت بزرگ ایران اسلامی واجب است که حضور در این انتخابات را ارج نموده و به فرصتی بی بدیل و مغتنم برای تحقق اراده خود نمایند و خدمتگزاران خود را انتخاب نمایند. حضوری که مایه عزت، شکوه و عظمت بیش از پیش نظام اسلامی گردد و حیات طیبه انقلاب اسلامی را برای تحقق آرمان ها و ارزش های والای شهیدان و امام شهدا را در گام دوم آن میسر تر و سریع تر می کند.

 

ما کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و شهید پرور گروه ها، جریان ها و احزاب و جوانان عزیز کشور بویژه استان اردبیل برای حضور آگاهانه و با صلابت و دشمن شکن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام میداریم که بدخواهان این انقلاب اسلامی و مردمی بدانند که ترفند ها و حیله های دشمنان قسم خورده به این مرز و بوم و ایادی نابکار کار داخلی و خارجی آنان و افراد غافل و خارج شده از مسیر ولایت خللی در اراده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور دشمن شکن و انقلابی نخواهد کرد و این مسیر رشد و پیشرفت و تعالی را با قدرت و قوت ادامه خواهند داد تا برگ زرین دیگری از دفتر بصیرت و حضور مسئولانه در صحنه های انقلاب اسلامی رقم بخورد و انشاءالله شاهد تشکیل دولت جوان، مومن، انقلابی و تحول‌آفرین مورد توصیه رهبر معظم(مدظله العالی) انقلاب باشیم.

 

السلام علیکم و رحمه الله

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

 

 

کد خبر 1066504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha