تشکیل شورای عالی سیاستگذاری جایزه بنیاد البرز/ پوستر «همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز» رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر «همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز» با حضور حیدر ارشدی مدیرعامل ، اعضای هیئت امنا و جمعی از چهره‌های علمی، فرهنگی و منتخبین شاخص جایزه بنیاد البرز در ادوار گذشته در دفتر جدید این بنیاد واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از پوستر «همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز» با حضور حیدر ارشدی مدیرعامل ، اعضای هیئت امنا و جمعی از چهره‌های علمی، فرهنگی و منتخبین شاخص جایزه بنیاد البرز در ادوار گذشته در دفتر جدید این بنیاد واقع در خیابان سمیه برگزار شد.

حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در حاشیه آیین رونمایی از پوستر جایزه بنیاد البرز اظهار کرد: جایزه البرز با پیشینه ۶۰ ساله  توسط زنده یاد حسینعلی البرز زاییده و روییده شده است.

 
وی در ادامه به تغییرات جایزه بنیاد البرز در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: شورای عالی سیاستگذاری جایزه بنیاد البرز با حضور چهره های ماندگار و دانشمندان منتخب جایزه البرز در دوره های پیشین ایجاد شده و هدف از این کار این است که هیئت انتخابی را برای برگزیدن نفرات برتر جایزه البرز ۱۴۰۰ در بخش دانشجویان، مخترعان و دانشمندان  سازماندهی کنیم.
 
ارشدی همچنین یادآور شد: قصد ما این است که جایزه البرز را به عنوان الگویی در چهارچوب جهانی برای دیگر جایزه های علمی کشور مطرح کنیم. 
 
گفتنی است، طبق برنامه ریزی انجام شده  همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز (بخش نخبگان)» با هدف تقدیر از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور، طی مراسمی در مرداد سال جاری در  هتل ارم تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1066505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha