۹۴۵ هزار نفر از شهروندان استان قزوین واجد شرایط رای دادن هستند

حبیبی گفت: ۹۴۵ هزار و سه نفر قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: ۹۴۵ هزار و سه نفر  قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حائز شرایط رای دادن هستند که از بین واجدان شرایط رای، ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر رای اولی هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: یک هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای در این استان پیش بینی شده که ۳۰ هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظت برای برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان حاضر هستند و فعالیت تبلیغاتی نامزدها هم از ساعت هفت صبح امروز ممنوع خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: تمام اقلام مورد نیاز انتخاباتی شامل صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت، تعرفه و سایر اقلام بهداشتی هم به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

 

حبیبی اعلام کرد: زمان آغاز رای‌ گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه، ۲۸ خردادماه جاری آغاز خواهد شد و با مجوز ستاد ملی کرونا، در صورت نیاز، امکان تمدید زمان انتخابات و رای گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود، خاطر نشان کرد: در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی حضور خواهد یافت و تمامی اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رای دهندگان و عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

کد خبر 1066528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha