ایجاد۸۰۰۰فرصت شغلی برای مددجویان امداد مازندران/مسجد محوری راهگشای مشکلات نیازمندان است

حجت الاسلام عالیشاه ضمن تحسین ایجاد مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان، گفت: بهترین خدمات به نیازمندان با محوریت مسجد ارائه می شود و بهترین کار برای ترویج خیر و احسان ، ایجاد مراکز نیکوکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین«بشیر عالیشاه» امروز(26خرداد) در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) (کارگزاران و زائران سازمان حج و زیارت استان مازندران) با بیان اینکه این نهاد(کمیته امداد) برای ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان(۸۳هزار خانوار تحت پوشش) برنامه های مختلفی دارد،اظهار کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برای ارائه خدمات سریعتر به نیازمندان ایجاد می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد:کارکنان کمیته امداد خادم محرومان هستند و همه تلاش آنان جلب رضایت نیازمندان است.

 

وی به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره کرد و گفت: مددجویان یک نفره ۳۵۰هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان ، سه نفره ۷۰۰هزار تومان ، چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بالاتر بیش از یک میلیون تومان مستمری دریافت می‌کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: در بحث ارائه خدمات ودیعه مسکن، ۳۰میلیون تومان بلاعوض پرداخت می شود و یا وام اشتغال تا ۵۰ میلیون تومان بصورت قرض الحسنه به مددجویان پرداخت می شود.

 

وی گفت: در بخش اشتغال سال گذشته۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد و صد درصد اعتبارات جذب و بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه  ادامه داد: امسال اعتبار اشتغال کمیته امداد مازندران۴۴۰ میلیارد تومان بوده و توانمند سازی مددجویان از سیاست های راهبردی کمیته امداد است.

 

وی افزود: حفظ کرامت و عزت خانواده های نیازمند بسیار با اهمیت است و در ماه مبارک رمضان امسال برای کمک به مددجویان مفتاح الحنه مجازی با حضور خیران برگزار و اقدامات خوبی هم صورت گرفت.

 

حجت الاسلام عالیشاه در مورد ایجاد مراکز نیکوکاری گفت: بهترین خدمات به نیازمندان با محوریت مسجد ارائه می شود و بهترین کار برای ترویج خیر و احسان ، ایجاد مراکز نیکوکاری است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در ماه رمضان امسال بیش از ۶۰۰هزار پرس غذای گرم ، ۱۳۰هزار فطاری ساده ، ۱۵۰هزار سبد غذایی سیصد هزار تا پانصد هزار تومانی بین نیازمندان  توزیع شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: چهار هزار نیازمند فاقد مسکن تحت حمایت داریم که با کمک خیران در تلاشیم تا مشکلات این افراد در بخش مسکن را مرتفع سازیم.

 

وی با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان باید همدل و متحد باشیم، گفت: خیران و مردم نیکوکار و نوعدوست استان به کمیته امداد در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان همراهی و مشارکت دارند و جای بسی تقدیر دارد.

کد خبر 1066535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha